Perkampungan Nelayan

weekend brought me to this perkampungan nelayan.
area teluk bidara, kg. seberang pintasan.
sbb kebosanan teramat sgt, gagah jugak pegi.
angkut anak2 buah ngn ahkak ipar.
nak ikut sgt kan..hehe.
kalau duk umah kena ngadap citer tamil
(oh, aku mmg x paham ngn abg brader yg slalu tgk citer tamil malam siang)
ini gamba aku tak edit.
bior nampak real.
aku tgh blaja nk cari angle.
dan main2 dengan lensa camera.
i kan amatur



model2 upahan yg duk menampar nyamuk kat semak..haha.
cian giler.

agak terkagum laa jgk dgn pkmpungan nelayan.
aku kan anak petani a.k.a pekebun a.k.a penganalisis harga getah+emas.
bukan biasa ngn bot2 nelayan ni
.

jambatan tu cross nk g ke dungun dari teluk bidara.

nice view kan..
mungkin kena edit some part utk lebih moment

kalau ade subject matter a.k.a model mgkin lebih menarik kan.

ini gamba aku suka.
tapi aku xtau nk edit camana.
kaler dia dah cukup






jalan feri lama
area situ ada pasar mlm petang jumaat
(nice, dah ada port cari makan baru)

ekceli aku terpk nk buat blog untuk gambo je, tapi, as usual, aku ni jenis tak reti ada byk bnda dlm satu masa kalau fungsi dia sama. so, masih dipertimbangkan.

ok, done for now.
smoga aku akan istiqamah melaksanakan hobi baru ini.
amin..bai.


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.