Evo

Polis evo..
Slalu tgk movie asyik2 ketengahkan bahasa utara je kan. Baq mai skali org tranung ngan klate..tudiaaa..
Oke la.smart fun..
Logik ke tak blakang kire.
Alaaahh..citer mat saleh yg xlogik tu pon ko smpai mjerit2..xyah nk sembang sgt lah.

Talking about logik.aku baru siap berkhayal ttg structured english dlm asgmt system tu.
Mygudness dulu bleh tanya senior.skang sebelah depan blkg sumer budak library ko nk g arap sape?
Lectrer CS sorg pon aku xknal.cane nk mintak tlg. Bgurukan tenet je la.arap prof xgelakkan aku bila tgk UseCase diagram mcm peta strategi polis evo dah.
Seb baik ade colleagues yg memahami
So xyah naik stage konvo arini.
Yes!

Aku xbrape sgt system, programming smua tu..aku payah sket nk hadam fact..but figures cepat..sbb tu aku banyak brrangan.berangan je lebih huhu..

Ni esok deepavali mana mau pigi?
Esaimen dah siap buat, betul ke x blakang kire kena celebrate dlu bhai sblm cont esaimen lain..
Cane tu...?hehe

I miss the one who once asked me
Jom tgk movie..
Or else wud ask,
"nak request movie mende lagi?"
Skang nk movie tggu org bagi je.huhu.

Ok2..hati kena tetap..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.