flexi

kenaikan pangkat secara fleksi awarded in 15 nov.
berkuatkuasa 3 sept tapi.
alhamdulillah.
aku mcm tau je sape yg proposed benda ni.
thanx for all crowds who support my career.
may Allah bless

actually this is my 2nd recognition from uitm since i work on 2008.
jatuh bangun nak terbalik nak pengsan smua ade.
org suka, pastu tak suka, pastu suka balik, org mnyampah meluat semua ade kot.
aku ape kesah selagi buat benda betoi..ye dakk..
tapi kadang2 aku terfikir gak.
pastu membawa diri dan muncul balik.
ah..kesah lama, ape nak dikenang.

mulanya bila dapat tau kwn2 dah dapat surat dulu, aku macam, owh-ok..nanti2 dpt la tu.
bila rektor panggil g bilik meeting dia , rasa dia dah mai.
aku tatau nk express camana.
aku bukan riak tau, aku just omg-after-these-all..
tapi APC 2010 tu aku lagi puas ati, selepas aku mcm berhempas pulas.
pengalaman semua tu kan.
baru 7 tahun beb, ko ade lagi 20 tahun nak service ni..
banyak lagi nak kena hadap.
aku tak pernah anggap smua kj is mudah.
dats y i struggle at mybest for everything.
bukan hanya nak puaskan ati org, tapi diri sndiri.
kind of, ko bleh goyang kaki kah kalo ko hanya hulurkan effort yg sedikit utk sesuatu dan the rest org yg siapkan keja ko..
aku tak boleh dowh. maap..

mende melalut ni mek memalam.
ade sikit lagi points dlm asgmt draft project mgt tu.
esok kena outstation, waste 2 malam. struggle pls!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.