memori kerja berpasukan

mencuri masa mengukir kenangan di laman ini. *wah2..ayat takleh blah* actually i just had thru one of big events this year..at SMK Pasir Gudang 1, from 29Mei-3April..
penat, tapi rasa cam puas hati.. let all the yg-tak-perlu-dikenang itu diselaputi dengan yg-baik2-aje,

and we kept and locked it such a good memory..

senang dapat bkerjasama and became a part of the team..lots i learnt there..



and term barang-yg-lepas-jgn-dikenang very applicable there..
*utk kondisi yg hanya org2 tertentu aje paham*..

and smlm amik cuti tanpa rekod. and tday, loads kat tray and penuh meja kertas -- proposal, invois, etc perlu disetelkan..
i did few them, jap lg nak buat yg lain2..


i really really thank God for the smooth..
and sangat LIKE sbb Sam menang ABPH.. hehe.. *tetiba*



still remember the-guy-i-fancy .. kah2
*mane2 je saya ni kan..* semoga kita berjumpa lagi.. ^^



dan.. time2 cenggini emosi ditrip dengan benda2 duniawi dari incik petronas.
*yg menjurus kepada akhirawi juge bile ia de'declare'kan*
incik petronas, yg ini boleh tak kita bincang nanti.. bila?
nanti2 lah.. tapi bukan skarang..
*sigh* oke.tutup citer..


ade sedikit tatapan di sini..



angkat2 barang


bincang2..



jalan2 ke pasar karat




kereta2..replika cik oren xda..



pose lega selepas menteri balik..



tapak uitm pasir gudang..dlm pembinaan. we were there.melawat tapak..


program promosi 2 april


ketam ini sangatlah SEDAPPPP!!!



cuba cari di mana saya..!! taw x betapa rimasnya saya pakai tdung gaya cenggitu.. well, i'm not a trendy wendy person.huhu


ini kak ha ye kawan2..

wonderwat, hampir 10 years x jumpa

sila abaikan tudung saya yg serabai2 itu..

gambanya sgtlah byk(and saya letak terabur2 je..)..sila ke FB saya utk meninjau..oke..


chiow bedah!!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.