wiken at work *again*

rocketeer.. by Far East Movement + Ryan Tedder
best lagu ni. time kat opis tgah mikirkan semua masalah, rama macam nak fly je..hehe.. ade laa sikit2 masalah berbangkit.. yang mana takkan snang duduk kat umah even wiken.. dok kat opis ni at least bergerak juga lah minda untuk cover apa2 kemungkinan soalan2 juri time nak bertanding this tuesday.. oke btw, my group and i wud having the innovative & creative circle convention at renaissance hotel this 19 April. sangat nervous oke.. since skang tgh bz prepare utk bengkel that thursday lagi.. i feel like wat to bungee jumping and lost myself in the middle of it.. early morning my besty texting me to hangout i guess.. the mak buyong want to jalan2 sbb husband dia outstation.. hmm..next time mungkin dah tak dapat.. mungkin aje jumpa kat kg this end of may, since dia pun nak balik meletop on that time.. really miss her actually.. last met on lastyear raya haji.. and very nice to see the yummy-mummy yg suka berjalan2 melihat alam dunia kat FB.. to all the buyongs, wish korg sumer happy dan selamat deliver soon.. and cyclops, glad to hear u happy making ur dream come true.. nanti jgn lupe bwk i naik ur nu' swift.. ^^ do pray for me for my work, and also about ...watever which can bring my happiness.. lov ya'

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.