roda memang telah berputar



masa kecik-kecik dulu, saya tidak secomel budak2 lain.
sbb saya slalu kena marah sbb main panas, pastu kalau keluar main tak reti2 nak balik.abah, abang, akak, adik slalu kena g cari panggil balik.
itu menandakan komitmen saya terhadap permainan itu..haha..ye dak?..

kaitan ape comel nye? haha..ape2 je laa..
ni zaman saya standard 2..masa PIBG, naik stage..
cikgu ni nama dia Cikgu Hawariah
*tq God, i still kept her name in my mind*
taman bacaan ni tak wujud dah kat skolah tu skang.
aritu mase saya g ngundi, xda dah saya tgk..
taman ni juge markas kami lepak2 mase rehat..
bes kalau igt time ni, tak yah nak pk camane nk analisa borang guna SPSS dan buat report berjela2..
takyah juge nak pk esok nk pakai bju ape, rambut pun mak sikat..huhu..
makan pun mak bekalkan..
ah!rindu gile nak balik zaman ni..






skang keja bukan kena dok opis ngadap pc je yang..
kena g explore situ sini..dulu saya dgr citer boleh lagi jahit cross-stich (gitu ke ejaannya) kat opis..skang, nak makan pun rase mcm bazir waktu..tapi KG tetap naik juge..huhu..
nak cuti pun cam rase serba salah..komited laa katakan..haha..
padahal taknak balik kg kalau kj x siap.rase cam buat keja x sudah..
tapi mak ckp keja sampai bila pun x sudah..
alah, menteri tu brape kali je dia balik kg..
hehe..relevanke comparison tu?






balik kg time ramai2 bererbut parking..seronok..
kalau tak cik oren tu dok laa situ sorg2..time tade keta situ jadi ampaian..
anak2 buah kalau berjalan semua nak naik cik oren, even pesona waja wira hatta avanza dok ada..
feveret laa katakan..
ah!rindunya!!


NAK BALIKKK KG!!!
T.T

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.