berpinau-pinau dah ne

baru menjengah petang.
kalau kat skolah dulu msti loceng dah gegarkan skolah..
kat opis kaw buatlah bunyik sendirik...

tengah berpinau2 dengan report audit.
jap lagi kna isi 2 borang ketidakpatuhan dan juga klausa2..
itu baru satu part.
ada satu part lagi yg smlm baru sudah.
alahai..ponatnya mak nak pk nak oi..

dah tuan2 puan2, maap la banyak kalau saya bagi Minor, RC bagai.
dah korg x buat.takkan lah saya mahu menipu penemuan pulaks.
dari saya yang kena, baik lah saya telus..
naseb lah hangpa dapat oditor mcm saya.
sesi audit saya mmg x formal, tapi report saya telus..

tgh2 dok buat tadi ada email masuk..

tarikh hantar pada; 24 Mei 2012 selewat2nya..

(harus berwarna merah. statement melambangkan kena-hantar-juga-kalau-ko-xnak-kna-sound-dlm-meeting.)

haih!
hari ini saya declarekan sebagai hari menyiapkan report audit sampai balik karang..

*end*

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.