usai audit citer lain plak


seadanya saya


saya baru sudah mengaudit tadi.
saya mmg tahu saya 'sedang' melaksanakan audit sesuka atii saya..
dan ia tidaklah seformal mana.
ditambah dengan sikap ketidakformalan saya yg suka main2 ni..
haish. saya tidak suka buat sesuatu yg saya yakin saya tidak sesempurna mana untuk melaksanakan kerja itu..means, bagi laa kj tu kat org lain yg lebih expert dari saya, sehingga saya mmg betul2 competent utk melakukannya.

vocab saya sgt teruk.
baru saya sedari..
dah lama saya tak read-aloud in English.
present in English.
and also doing things in English.
plus i am in gov sector administrative.menggalakkan penggunaan bahasa Melayu.
haish! saya merangkak2 sebut term2 itu tadi.
hentam sajalah dan buat muka tak bersalah.
nasib baik oditee itu semua spoting.
*haha..ade kerw oditor takut kat oditee?*
*ada laa kot..saya..*

macamana laa saya nak improve my English ni..
skang plak saya didorong baca novel Melayu.
hmmm...how come?

oke fine, arini saya nak siapkan segala kijoan audit ituw....
wish me luck.
lov u!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.