chances or....what?

demi segulung scroll..
mortar board juga.
hurmm...lots of things shud be considered..





tadi dapat email.
anda berjaya untuk ditemuduga..
tapi malasnya saya nak g shah alam lps tu balik sgmt balik then g jb..
selang hari saja..
perlukah saya melepaskah peluang ini..
bukan mahu mensiakan peluang, tapi saya pun tak prepare apa2..
saya tak suka buat kj yg saya x prepare..
i'm not an on-da-spot person..
haish!..
one thing kenapa saya mls2 nak mohon sbb xda perangsang
dan saya pun selesa dengan apa yg ada skang.
tapi kalau ikut 'fortune-teller' (saya tau x baik percaya sangat.dan dia pun hanya psychological reader)
saya harus sambung blaja, even dah kawen and having babies..
'you shud grab at least master..sayang kalau x sambung.u hav chance to be even Prof....'
wo-wo-wo...! of kos taim tu saya teruja..
tapi..keterujaan itu hanya skadar di pinggiran sahaja.
hmmmph!
oke, i hav 4 adeks yg masih belajar untuk mencapai ke tahap degree..
saya tahu itu bukan alasan..
tapi since my atas2 smua blaja tahap degree saja, so saya tak brape nak beriya sgt nak sambung..
hmm..(humming lagi.....)


"buku merah jgn lupa bawa moga2 belum tamat tempoh.."
haih..2 tahun kot..guna pun belom

muka macam rempit je..
mata sipi2 mcm ni mikior banyak ni..
haha..
*pedulik hapa!*



sbb benda ini saya stuck hmpir 2jam lebih di imigresen itu.
haih typical pegawai kerajaan..
minum sampai berejam2..dah org nk sahkan dokumen kan main susah.
org yg mnunggu ni pun penjawat awam..
at least i got permission dari boss..
dan ada org take over my job kat ofis..
dah tau org ramai gilir2 laa g minum wahai encik!
seb baik akak frontliner tu baik..
senyum saja spjg masa.

apa2 pun, setel dah..
khamis depan p amik..
ye haaa!!

*nak g mana berpassport bagai?..*
*jeng2...!*

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.