Rejab :)

tengah bersemangat untuk menulis di awal Rejab ini sambil mendengar lagu FT Island yang hanya difahami sepatah dua.. 'goodbye3..hello3..'.. ah! apa pedulik, yg penting besh..

pagi tadi ku bersahur dengan susu stoberi since telah terpercaya dengan statement my brader,
'air susu boleh stay 8jam dalam perut kita..ia penuh dengan benda berkhasiat..x caya?ko 'shuuuu' dia kuar putih x? xkan..haaa..itu laa yg aku cakap, dia diserap oleh badan...' ~
oke fine, saya yg naif benda2 mcm ni pcaya bulat2... cookies dua keping, dan cekelat hershes dua ketul.
harapnya ia membawa tenaga sampai petang..

well, i read a thing from a blog from Farah Lee (ada saya pinned kat sebelah ni),


Those who kneel down to ALLAH can stand up for anything.. 


 (harus warna ijau sbb statement keagamaan..tak gitu?hehe)
well, it brought me keinsapan sepanjang hari..


dan hari ni Rejab. bulan Allah.
semoga kita semua mendapat keberkatan dalam bulan mulia ini.
saya doakan sesuatu Subuh tadi.
semoga termakbul.
aminnn...


semalam saya msg Cik Tee, ma tak bagi balik utk makan2 smayang ajat.
sbb dia kata buat sikit2 je. tak berbaloi balik..
alaa, org nak balik bukan sbb sikit ke banyak.
org balik sbb nak jumpa Cik Tee, tolong ma sedikit sebanyak..
penat? alaa, sekejap je..
'tok soh nak maing gi-mari lah!'
ayat ma mcm orang ni budak 18 tahun je..
i am 10 years plus that no oke...
huhu..

oke daa...
slmat bkerja dengan tekun.
bai!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.