kerojeee

my boss.
kami ke MBMB.lawatan 5S.
lps tu g shopping sblh dia, Jusco Ayer Keroh lps lawatan tu..
^__^
nak buat lawatan len kali kna cari tempat strategic camni..
tambah2 aritu ari gaji..
mmg berkepak je duit dlm wallet

dan ini..
ini laa yg saya tak brape berkenan..
siap bangunan pahat berbunyik..
ini laa yg membuatkan pahat akan berbunyik nanti..
lokasi: bangunan ofis baru saya..

orang dah start nak pasang rak..
saya tgk crowded saja..nak kena re-assemble balik smua pelan tu..
arini mostly staf saya bercuti.
nampaknya saya kena g sorg2 je tgk keadaan.
kata org arkitek, 'turun site'..huhu

arap2 elok laa smua

meja2 itu disepah2kannya..
ngeeee....geram juge

saya ke shah alam jumaat lepas semata meeting benda alah ni yg nak dialihkan..
ke belakang dinding sebelah sana..
kalau tak, saya akan berkarox guna PA system ni kasi satu ofis dengo.
lokasi:bakal bilik baru saya.

messy ..kan...?

ini koleksi jam saya yang dah slmt diting sampahkan..
smlm kemaskan umah, drawer segala..
abes smua kna 'SISIH'..
5S laa katakan..
^^
melampau kan khejaan spt ini..
ini adalah hobi makjemah taim2 bosan dan perasan..
muahahaha..
*duishhh!*

prasaan bercampur baur arini..
nak cerita pun x tau nak olah mcmana..
hurm...oke lah.slamat hari isnin..
smoga hidup kita diberkati Allah.
bai...!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.