teacher's day

Selamat Hari Guru...!


guru, mmg banyak pengertian.
bagi saya, pengertian guru mmg sgt universal.
even dia mengajar kita dngan sepatah ayat, maka dia layak disanjung sebagai seorang guru.
pakcik pomen yang ajar saya camana nak tgk minyak enjin keta pun boleh dianggap sebagai guru..
kan...?


so, sangatlah ramai gurus saya..
famili saya pun mostly adalah cikgu, teachers, sirs, ustazah..ustaz stakat ni x da..
jadi ofkos tday diorang dicelebrate di sekolah masing2..

masa kecik2 dulu beriya2 nak bagi adiah kat cikgu2..
bila masuk skolah menengah dah cerdik sikit bagi adiah by class..so collect duit ramai2, beli adiah.
masuk uni dah lain plak senarionya..

even diorg x diberi hadiah secara nyata, saya sentiasa mendoakan kesejahteraan kalian.
saya laa, org lain mungkin ada cara tersendiri..

jasa kalian sangatlah besar utk menjadikan kami orang yg berguna.
u ols sangat cool okeh!

LIKE Google punya page hari ni..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.