neutral

hi,
aku dah boleh meneutralkan hati.
thanks to Linglung dengan cerita2 merapu di blook beliau.
dan juga sumber2 maya yang lain.

these 2 3 days aku isytiharkan sebagai hari pembebasan buku study.
dari balik ahad ptg smpai arini masih duk ade je kat ceruk dinding.
satu repot dah setel editing semalam, dan masih tggu untuk satu lagi sblm study untuk xm.

tapi neutral2 pon kdg bunga-bunga masih ade.
susah kan perempuan ni.

aku arap tuhan memberikan sesuatu yg baik agar terus dekat mendamping.
dan menjauhkan sesuatu yg buruk dan tak perlu.

aku teringat akan kakak spupu yang meninggal mggu lps.
in 42 years old lps rebah, dan bawak ke spital terus meninggal.
Innalillah.
dari dia kita datang pada dia kita pergi.

aku dalam proses renew azam.
alhamdulillah ade 2 3 dah tercapai.
jadi, perlu relist kan mana yg x tercapai untuk fokus.
ye azam aku time based, bukan year based.
kbtulan plak akhir tahun kali ni.
sesuai sangat.

Ya Allah, tunjukkan aku jalan yg benar.
Aminnn..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.