browse pics BPPSS

apa yang saya sebokkan sehari dua ini?
uh!agaknya tidak perlu dihuraikan.
program itu dan ini menunggu masa untuk diambil tindakan.
saya mcm nak melompat dan menjerit bila ada yang sudi memberi sumbangan dan tajaan bagi program itu..

people see me sticking here to this chair dari pagi sampai petang..
mcm saya tak mkn, minum mahupun g toilet..
saya memerah otak, mengecilkan mata to fulfill smua ni..
mohon pada-Nya melancarkan segala-gala.
amin..

ptg ni ade org ajak g mancing..
huh, last saya mancing masa zaman banjir kecik2 dulu kat kg..
saya bukan suke pun, tapi...
[yela2, saya ikut..bg support kawan2]..

inilah housemate a.k.a rakan sejawat saya..
beliau mmg chill sokmo..


beliau yang interview masa saya nak masuk keja dulu.
nervous sungguh saya..


akak ni lah yg banyak berjasa sepanjang saya keja..


beliau ini juge peng-interview saya dulu..

dulu kami satu batch..

p/s: saya tgh lapo ni..bestnya kalau ngadap siakap stim limau dinner ni, kan..hmm..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.