rase

lapo plak rasenye petang2 ni..bfast td sesenduk mee je, rase cam xleh nk mkn byk..
tapi bila dah lepas fasa pagi, kerincing dah start berbunyik..

menjadi ajk makanan utk event besar bukanlah sesuatu yg biasa bagi saya..
rase mcm nk organize kenduri kawen, mahupun kenduri kesyukuran..
hmm..tambah2 penghubungnya hanya telefon..
sukar.ye mmg sukar..


byknya event!!!mcm nak pengsan!!.

mak tepon tadi..
mak kawan baik zaman skolah rendah kecik2 dulu tu dah meninggal..
wat a sudden..well, dia sihat je sblom ni..
ajal maut di tgn tuhan..
she around 50 i thought..
smoga ALLAH mencucuri rahmat ke atas rohnya.
beliau sgt kind, dulu kalau dia bekalkan kawan saya apa2, dia akan buat dua..
bagi saya satu..
hmm..last skali saya pnah jumpa beliau, masa balik kg tahun lepas, ujung tahun..
saya ke kedai makan beliau, tapau mee rebus..

start with my cousin last 2 years, death is all around me and my family..
iye, kematian itu suatu yg memang harus berlaku..
tapi, pada umur ini kesedaran dia tu lain mcm sket..
saya rase mcm satu per satu org yg saya 'kenal' pergi..
dan zaman generasi seperti saya pula yg leading..

rase mcm tak layak utk lead..
sbb rase mcm 'masih kecik'..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.