senafas

seronok, kalau ikut term mak saya, dia akan ckp "lega senafas"..
maknanya: siap satu keja..


semua telah dilancarkan perjalanannya..

pahat ade le berbunyi..adat ler tu..

moga bunyi itu akan hilang dibawa hujan yg tak berenti dari semalam..


walaubagaimanapun, saya bersyukur kepada Yang Maha Esa yang Maha Memakbulkan doa hamba-hamba yang seperti saya ni..yang sangat kerdil untuk bersuara, apatah lagi memberi perintah wajib laku pada sesiapa yang mengingkari..


semoga Engkau tidak putus memberi hidayah dan petunjuk kepada kami..



mane ade org amik gamba rasmi mlm2 tgh alam camni
anyway i like :)
hanya satu yang akan mengingatkan saya pada bengkel ini..
iron yg memakan baju saya..
baju yg belum saya pakai..
mahal pulak tu (antara baju2 saya yg lain)..
dah tak bawak baju spare..
nasib cik housemate bawak pashmina..
huh!..
mula2 cover jgk, petang2 tu saya biarkan aje..
nasib kecik je lopong nye..
hmm...nasib baik jugak kena tang lengan..
phew!



berhati-hati ketika iron baju ye

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.