beliau itu

smlm..
saya tgk running-man sampai terjurai air mata tahan gelak..
pkul 10.00 mlm dah senyap sunyi dah taman saya tu..
tapi seriyes kelakar..
dan chomel..
and i loike the most cool guy with the slumber-face, Gary the Rapper :D
Tapi yg lain2 pun klaka yg amat..
awet muda saya sebulan ni..hehe.

that Gary with the peace-Tee

now playing in my WMP is Ombak Rindu by Hafiz and Adira..
saya ni mudah suka kat org kot..
hmm..tapi jarang sekali ia berbalas.
saya pun x penah ckp kat org saya suka org, so saya xtaw sjauh mana in-return dia..
oke fine, saya penah ckp kat sorg je.
dan dia menyambut baik dan menjadikan masa sebagai taruhan.
dan sebagai 'in-return' dia menjanjikan saya boleh mengharapkan dia dlm semua perkara.
yup, he's my Mr-Know-It -All...
good fren either :)

dan..smlm mimpi saya menjadikan saya enggan buka mata utk kerja pagi ni..
mimpi itu sgt sweet.
ia bukan melibatkan Mr. K.I.A.
ia org lain. org ini juga menjanjikan sesuatu.
humm...honestly saya tak berapa suka org meletakkan sesuatu janji.
kerana ia merupakan satu 'ikatan' yg menuntut tindakan.
jadi, jangan lah melafazkan janji sesuka hati.
ia meletakkan satu harapan di pihak saya.
saya tidak suka sekiranya ia tidak dikotakan.
well, sapa yg suka?

hmm..saya tengah fikirkan beliau ketika ini.
sudah berapa minggu kami x berhubung sbnrnya.
saya dengan ego saya.
dia dgn kerja beliau.
mungkinkah tuhan memberi peluang untuk kami?
atau ...

Love-Blinking.
Flickr: drkigawa



ah!biarkan..
sbnrnya saya x suka perasaan saya begini.
ia memberi efek x bes.

xpe lah.
Allahu'alam.

p/s: someone in admin dept called me just-now.
kena panggil meeting kump.A, and i called to rep my dept.
saya tak suka chairman tu..huhu..
kenapa saya? apa lg yg tak kena yg saya telah buat ni?
tak shuka!! ---O-O---

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.