oh!Harris...

ehsan Google

smlm bangun lewat dari hari-hari bekerja. nama pun weekend..
sabtunya saya bekerja, untuk majlis sukan Rakan Muda IPT Zon Selatan.
that was a ringkas majlis penutup, which we here as a co-organizer.
sbb xda wakil sini, kami-kami yg the rest yg tggl ni diwakilkan utk meramaikan majlis.
keriuhan majlis kawen jiran saya sgt riuh sampai pagi kacau lena jumaat dan sbtu mlm..
diorg ni event mlm2.
myambut menantu dari Philipine.
makan besar deme..
bukan salah saya jwb tepon mamai ye en.saing.that was early morning yg saya baru lelap.
and i thought i knew what i was saying, din i?
cik housemate, yg ko g tpn no ofis mmg laa aku x agkt. sia2 je beli caller ringtone kalau ko xle beza, so it was not my fault..huhu..mcm nk rooboh ketuk pintu..
gaya harris ketuk Villa Ombak dowh.haha..


oke, terus ke cerita smlm..
daging goreng sos tiram, letak kicap sikit dan sardin mmg pembuka selera untuk br-unch kami..
tiptop lah..kalau nk mintak kat restoran belum tentu ade..
pastu lps zohor, meneruskan misi hari ahad.
g tengok Ombak Rindu.
nak jgk tgk ape yg diorg kecoh2 ngn citer ni..
sbb novel dia bes? atau sbb aaron aziz?
atau sbb lisa? maya karin? atau bront? atau Chomel? Atau mak Jah?
ah! byk sgt atau nya..

well, sbelum g tgk, saya menGoogle review2 kat blog..
dan sudahnya, dlm panggung saya dok mereview juge..huhu..
citer tu bes kalau buat drama mcm Trilogi Cinta tu lah saya rasa..
babak dia byk terskip sbb nak kejar jalan cerita dan masa..
biasa lah, nak adapt satu buku ngn satu filem, its not that easy.
patut le dia punya penulis tak brape puas hati.

Aaron pun asyik nangis je.
betul, he's charming. but then, .. ntah lah.
maya sgt sweet even dia pakai tdung herot2..
org kg skang dah lawa lah.dah pandai dressing.tgk Kamadhia, lawa kan..

ape2 pun, oke laa untuk sebuah filem dari adaptasi novel.
Rosham, amik laa citer ni wat drama, plsss....!!

sudahnya pagi tadi pintu bilik kena ketuk beberapa kali sbb tak larat nk bgun g kj arini..
haha..
tgk housemates semua :)

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.