a walk to malacca

sabtu lpas my sis and her family dtg melawat..
bawak jalan adik saya, ciktee,yg baru mdeka SPM aritu..
well, since takde apa kat segamat ni, saya bawak diorg (atau diorg yg bawak saya) g jalan2 melawat bandaraya melaka..tempat bsejarah..
sblum ni saya lalu je..
kali ni masuk sebagai tourist, rase mcm lawatan sambil blaja plak.

this is cik tee.

 
terus panjat meriam bila sampai..
dok mengejar aqmar ni sampai berpeluh moknik..
senaman..rase lenguh sampai arini..
 
aQib..the ben10


gorjes - with cikhousemate II.


my-sis, Kak Da..

makan2....
joni's! sangat selesa bila membelasah steamboat slepas jalan2..
penat2, hujan, lps solat, dan mngantok semua bagai.
rase a wake-up with this tomyam steambot :)
yummy!
oke, sambung keja..
ksian my staffs, smlm mood saya tak brape oke..
smua org kena laser..
arini saya cuba menjaga mood supaya tidak swing mengikut arus air yg mula naik..
^.^

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.