fren


dear bloggie..

these few days bz slow2..ada satu dua perkara yang perlu disetelkan before balik kg this end of year..
kalau ade event jugak time tu, nasib ler..huhu..
and i surprised juga semlm my bos buat lawak, ngusik i psl balik kg..
and i wonder, bos saya rupanya lawak juge..^^

saya diberitakan saya mendapat penganugerahan tahun ini..
xtau lah betul ke x..
saya x kesah pun.asalkan saya ada kerja. mmg kdg saya tunggang terbalik bkerja..
temper x tentu psl, moody tetiba, mood swinging..
hehe..ttapi, mcm mymum ckp, u chose the job, so just go thru it.
if u wanna stop, its yours..*my mum xda laa ckp omputeh, tapi, gitu laa gaya cakapnya*
well, by then, terima kasih lah kepada semua yang menyokong kerjaya saya.
saya tau kwn2 kadang2 menyampah tgk saya.
bosan dgr cerita kerja saya.
mslh saya mcm lah saya sorg yg bkerja kat dunia ni..huhu..

saya agak sedey dengar cerita one of my-early-fren since i stepped in here dah nak transfer campus.
dekat dgn hometown dia, dekat dgn famili dia..
since dia lah big-brader yg slalu ada time saya susah.
dan x pnah marah, slalu buat lawak time saya sakit kpala, slalu motivate, slalu ada time saya susah senang, sedaya upaya akan meluangkan masa utk melayan kawan2 mcm saya (it's not easy i think)
even dia pnah bocorkan rahsia saya sekali, slalu kacau masa tido pagi saya time dia drive dari kg ke ofis pagi2 isnin dan mengada2 kadang2
even x slalu spend masa ngn dia lately sbb anak dia dah nak masuk dua (dia kna slalu balik KL)
tentulah kehilangan dia di sekitar kampus ini dirasakan.
mgkin dia x tau betapa besar imapk ketiadaan beliau di sisi kami kwn2 yg x ramai kawan ni.

there should hav a farewell party then... T.T

apa2 pun, masih tggl sbulan sblum dia transfer.
hope we could have this one month well..my fren.
thanks for being such a good fren, also a good brother around.
we'll be missing u...

*oke.nk sambung kj.daa*

p/s: kertas kerja yg disubmit hari ni harapnya diluluskan dengan jumlah peruntukan yg dimohon *hoping*

senam robik.bsmgt smua.

team sambutan.

with the shida.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.