prestasi


tahniah kepada diri saya...
kepada kawan2 juge yg telah banyak menyokong..

saya dah sign SBPA.
tanpa mendengar ape kata PM hari ni..
aduss..kepadanan muka lah kalau apa2 yg berubah..
xber-dan-dan..
hmm..harapnya segala yg molek ja..

saya kemengantukan hari ini..
semua penilaian prestasi smurfs bawah saya telah saya setelkan.
kbykan  mereka sengih2..
saya naikan semua markah mereka..
even 1, 2, sudah cukup menyamankan hati mereka...



jimmy choo suka create kasut2 chantek..
saya dapat markah prestasi saya tahun ni..
well, thanx bos, thanx God..
tapi kan, saya takut sgt sbb ia mcm,...menakutkan..
mak saya penah pesan..
masa tu time PMR, saya sempat tepon sblum amik paper..
"jgn pakai kasut tinggi-tinggi sgt, jatuh karang, sakit..."
"bia lah pakai kasut flat pun, asal boleh berjalan.."
dan kiasan itu tinggi maknanya..
saya tanak pengiktirafan tinggi melangit..
cuma sekadar tahu apa saya buat..
itu sudah cukup..

apapun, mgkin itu juga dugaan tuhan.
utk test tahap keriakan saya..
smoga saya tak lupa diri..

tadi, saing saya ado anta gamba..
sgt retro gamba ini..
ia akan menjadi kenangan utk masa hadapan..
sob, sob..

oke lah.
selamat hidup utk hari ini..
teringat slot Halaqah hari tu..
cerita pasal Bil Terakhir..
Tuhan akan tanya setiap yg dipinjamkan kepada kita..
mata, telinga, pancaindera semua..
dan diorg xkan menipu..

hmm..smoga saya insaf.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.