senaman pagi.petang ngantok.



adakah susu UHT stoberry ni buat saya ngantok.
atau penat bersenamrobik pagi tadi..
eleh, bukan penat mane pun rasenye.
poco2, chicken dance, jrobik, pusing2 sikit. xsampai 2jam pun.
nasi lemak td kot..
haha..apakah.beriya bsnam makan pun beriya juge.

sbb melekit2 peluh yg x seberapa, saya balik bersiram time lunch hour.
tukar persalinan. bergegas ke ofis cik kaunselor, suh dia sign dokumen kaunter bangunan baru.
balik ofis, packing dokumen apa yg patut, mintak mr.Zie anta ke Bendahari.
hmm..siap satu perkara lagi.
dan nak g mengadap fighting for all the proposal yg dah dianalisa itu pada jumaat ni.
bos suh g skali ngn dia.
oke la, bleh jugak backup each other.

hari ni rase mcm hari jumaat daa..
feeling dia tu lain mcm.mcm layu je.

smlm bday abg saya.
arini bday kakak saya.
diorg beza umur just setahun sehari.
mgkin kita celeb ujung tahun skali bday cik tee 29hb.
tapi time tu hanya saya je yg ada kat umah.
nk celeb skang saya, kak ja, serol plak xda.
hmm, bila dah besar2 ni nak gather satu famili mmg susah.

saya dah blink2 ni.adoo..

mr.K.I.A x sihat, saya tahu.
xnk kacau dia.
smoga dia cepat sembuh.

huaarggghhh!!
ngantoknye saya...

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.