3 benda

banyak benda jadi time weekend kali ni.

benda 1:

result exam keluar Jumaat pukul 9 pagi.
aku kabor ke hosmet, kjut, sbb nk g pasar.
sudahnya dia kejut pkul 845.
aku bangun , sengih, "alaaa,, dah lewat, aku bajet ko kjut pkul 8 ke, 7.30 ke"
nampak tak alasan.
pastu aku g bukak tv, live dari pulau melaka #tgna.

sesambil tu aku on wifi.
kecoh dah kat group.
kamis aritu aku tukar emel kat istudent portal, masuk Yahoo. so aku bleh cek tanpa login ID dari tepon since aku ni slalu lupa password time genting camtu.
aku pun dengan redhonye bukak emel.
alhamdulillah.
jerit dlu biar setaman bangun pagi.

alhamdulillah. update famili dulu yg penting.
pastu baru kengkawan seperjuangan.
kak qis lah slalunya clasmet 1st.

sikit lagi nak tak dapat.
Allah suh berhati-hati jgn lewa.
sem depan lagi mencabar.
kalau nak jaga pointer harus kena kental.
inshaAllah. aku kan kalau boleh nak bawa ma abah g knvo dengan bangga.
kalau time tu ade spesel, biarlah dia pun bangga sekali.

terima kasih kepada semua yang menyokong pengajian aku.
famili, nurul farihah, kawan-kawan, kawan yang tak kawan, bos aku, kawan-kawan seopis, akak2 tol, dan rakyat jelata.
my God...excited tapi tahan.
pay some respect for funeral.
for my strength, all these people, stay still pls!

ni aku pinned kat sini supaya aku bleh igt range APF tu dari berapa ke
berapa. nyaris2 beb, sungguh.
subjek yg susah dan aku tau aku mmg ssh nk score dapat B+.
ko tau tak B- dah kena repeat.
my God!


terima kasih Allah.

Cel3b kt kdai kwn twani



benda 2:

yg ni aku tatau nk jadikan benda ke tak.
mulanya aku membebel sbb taknak jumpa dah lps ni.
mandangkan barang dia ade ngn aku, brg2 aku still ade ngan dia, maka kna la jmpa.
ni aku ni nk kena menjemput bagi pihak ni gane kira?
sedara belah mana ntah aku ni. kalau nak jadikan kakak ipar lain la.. *eh!?

aku dapat neutralkan perasaan aku.
aku mmg tipikal seorang perempuan kot. alhamdulillah.normal..hehe
org tanya sepatah, aku akan cerita A-Z.
aku bcerita ofcoz ngan tangan2 naik, making face, and laugh out loud.
padahal bulan lepas aku baru mengamuk pasal dia.
myGod!

kita sama je kan.
cuma kita stop our rutin je.
aku baru prasan yg kita ni mmg jumpa ttiap bulan eh?
haish..tak bleh jadi ni.

dia jadi masalah sbb dia slalu buat bnda yg dia x pnah buat, dgn aku.
"eh, dimsum uncle chua tu mcm sedap je org kabor"
dan aku plak la feeling lebih2 nya.. "jom, next time"
haish..mmg tak bleh jadi.

dan kita slalu bcerita pasal apa kita nak buat..
planning planning planning.
mencik plak aku bila mengingatkannya.

selesa. mgkin itu saja yg bleh aku express kan.
we tend to talk and laugh. dan gelak aku lah kan lg 'syaiton'.huhu.
a fren told me "salahnya kau lah, yg over2 feeling..abes takkan smua yg dah kawen and ade steady ko taknak  kawan?"
pulak...hmm.. so stand by this lah aku rasa, let we be best fren.

ok lah. no heart feeling.


hazelnut latte kan kita pnah minum lps tgk movie tahun lps.
camana bleh tanya lg the taste sedap ke x.
ke taste sebelum realitas dan selepas realitas lain?
hehe.. padan muka.

ptg td aku dapat tau cerita dari akak ni.
cis, aku ni rupanya yg last tau status ko kan.
huh! ok lah ia psonal kau. tapi..knapa aku org last.
tak best tau.
aku akan tanya. 
nanti.
walau aku tau jawapannya.
huh.x bestttt!

benda 3:

ini bnda aku xsuka, so aku citer last.
oren had been knocked by a student smlm.
kemek pecah smua ade.
and dia patang kaki.
aku takde pape alhamdulillah.
bnda dah nak jadi.
thanks tiwani who been there with me, and thanks amer the brader yg setelkan smua ni.
thanks pakcik2 yg berenti tepi jalan dan menerangkan tentang claim dan smua2 tu.
semoga Allah merahmati kalian.





skang aku duk pk nak selesaikan hal oren before naik shah alam next month.
semoga dipermudahkan.

k bye

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.