sehari sebelum result

semalam projek #mekitchen berjalan dengan lancar.
aftersebulan doblas hari, ni 1st time 2015 aku prepare proper dinner to my housemates.
slalu masak cincai-cincai je.
dulu ade mama yani, lain..
sweetsour tersebut menarik perhatian ramai.
kalau makannya bertambah, maka aku akan girang smpai ke tido.

malam menjengah ke pukul 830 housemateku seorang pensyarah chef itew bawak balik shrimp paste soup ngn mushroom soup yang lazat dan seketul marble cake fevret i ols.
aku mana ade tak fevret bab2 makan ni.
even i am full to takleh duduk bersila, jamah jugak.
sudahnya semalam tdo kekenyangan..

kesahnya sebenarnya kecoh kat group study wasap tu yg arini kuar result.
gentar jugak la ati ini nak tau ape hasil pi-mai-pi-mai last sem kan.
ceh, rupanya besok.
so, bajet2 esok bangun tido bleh ar cek.
sbb duk sini tak balik.
aku neutral je sbnrnya.
kalau dulu2 masa diploma degree aku cek kat umah pepagi.
slalunya time mak aku balik mnoreh, dan aku akan jerit kuat2, dan mak aku ngn baju mnoreh akan datang hug..kdg2 dapat kiss. 
giler tak sweet? nostalgia tu beb!
and mom would say "tahniah, alhamdulillah.."
abah? dia akan cakap "bagus lah"
itu aje.
dalam sepanjang tempoh pengajian diploma dan degree, jumlah penuh sem ialah 10. 2 daripadanya aku fail to achieve good results sbb main2 ke sbb ape ntah.
ok lah.

kesah2 blaja ni tringt plak crushs..klakar plak kalo igt..
sorg tu masa part 1, giler mamat tu arap muke je ensem, tapi lps minat2 tu rupanya dia mcm tak brapa nak baik sgt laa.lps dia tau aku suka dia, dia mmg ngada2..pastu aku tak suka dah.
yg no.2, that crush kitorg msg2 je. pastu masa degree tau2 dia accident meninggal. giler berdosa aku tak smpat mintak maaf.
yang no.3 knal jauh2 je. dia masa tu menyahut seruan kawan dia g amik gamba ngn smua pmpuan yg attend course faci PLKN. pape ntah. muka ala2 fahrin versi kurus. yg penting janggut sejemput.haha.

Crush masa degree semenggah la sket.
dia ni senior masa diploma, masa degree dia cont sama fac.
hensem and friendly. sedara Eizlan Yusoff. skali imbas ade meh.
sbb skejap je satu fac, maka hilang camtu je.
yg sorg ni sama fac, sama kelas. dah kawen skang, anak sorg.
dulu kawan2 aku ngutuk, ape ade hal ko suka kat dia weyh? giler tak cool.
tapi dia cool beb sbnrnya..haha.. kalau dah suka, smua baik blaka.
itulah kesah crush aku dulu2..

skang aku takmain crush2 dah.
lagha smua tu.haha.

kembali kepada topik result.
hmmm.. aku tak tau nak kata.
harapnya aku bleh further utk next sem.
itu pon dah kire ckup bagus kot.

dah setel 6 subject..
ade 6 lagi.
bertahan!


what u give u get back.
kan..

InshaAllah..
Hayya 'Alal-Falah...




No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.