tuntut

cerita tuntut menuntut masih tidak berkesudahan.
smalam aku call sndiri bapak budak tu.
dan mmg dia konar aku bukan main.
sbb aku tade mase dia kecek-kiro ngn abg aku.
aku tanya amer then dia kata "mana ade aku ckp camtu".

aku mula dah rasa apa yg tuan polis tu ckp akan berlaku.
at the end ruginya aku.
kuang asam lah.

aku ni bukannya takleh consider.
tapi gaya bcakap mmg xnak bayar.
aku tanak kesah la ko berhabes brapa.
aku mmg masih waras untuk hormatkan seorang yg baya mak abah aku.
tapi kalau dah over camni, aku rasa, naik hangin jgk aku nanti.
amer mmg baik ati sgt.
aku ckp smlm, kalo dia tak bayar aku suh mung bayar nt.
senyap terus dia.

aku p pjbt insurans td, dia btau mmg xleh claim kalau moto vs keta.
kelebihan pada pihak moto even dia salah.
so skang kalo dia claim, aku yang akan rugi NCD nya.
aku hanya bleh claim kerosakan atas insurans sndiri.
means cannot fight back to that pesalah.
huh!
unfair oke!
kalau gitu semua moto p lah langgar blkg keta, then claim, dpt duit.
untung.

aku dah mula lost hope.
aku kna repair sndiri lah keta tu pakai duit sndiri dulu.
sedey dowh!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.