kusut

balik, lena kejap.
solat, baru dtg opis balik.

semalaman duk pk apakah cara terbaik nak selesaikan hal rumit ni.
smalam masa buat report polis tu Sarjan tu cerita itu ini, kusut aku dibuatnya.
dalam pkul 10 mlm gitu abes smua, kunun nak supper sbb rasa mcm lapar giler.
sudahnya separuh je makan, membazir plak rasa.

pagi tadi pon makan sparuh juge.
roti canai sardin je kot.
tak tgamak lah pulak nk mintak separuh.
mkn sbb perut ni  ha bbunyik tak sudah2..
tak makan kang bleh pitam plak.
tak de selera dowh.

aku tatau nak hala kusut aku ni ke mana.
sujud pada tuhan smpai banjir takleh tahan.
tq nurul farihah sdikit sbnyk mbantu aku halakan sakit kpala ni.

compound pon compound lah. aku mls nak pk.
3rats terbang camtu je..bleh  invest beli DW tu tau dak.
skang kalo org tu tanak bayar aku mmg p insurans aku tak kira.

kusut sbb nak kna g kls lagi.
nk kna kursus lg.
nak mengusung oren yg injured tu?
alhamdulillah lah bleh gerak takde pape dlman dia.
oh my goodness.


kita tak tau hati perut org.
even ckp nk bayar, bleh buat tuntutan, dahulukan duit dulu.
kot ttiba buatnya takmau bayar, giler?
stress dowh.

mohon dipermudahkan.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.