perhentian island 2015

Dulu aku pnah smpai dah kat pulau ni tahun 2013.
baru 2 tahun tak g, macam2 dah pembangunannya.
dia expand lgi resort2 yg ade.
library kecik yg ade bookforrent servis tu pon aku x dapat cari kat mana dah.
aku mngantuk tahap gaban arini.
pagi td sahor nasik telur kicap masin sbb aku xle measure kicap jalen tu.
tak pnh guna. mata pon xleh bukak.
telan je.
eh, kau salahkan makanan?huhu.


ok aku nk update gamba je sebenarnya..checkitout:-

bfast sblm smpai jeti at mama restoren sblm smpai kuala besut.
sedap.homey2 gitu
perjalanan di sekitar kuala besut.
mcm org hape dah aku ni.haha.

kena bpecah.so grup kitorg smpai dulu

duk cozy chalet.
ini je yg tinggal masa buat reservation itu hari..
nice, tapi bilik kami jauh tingkat paling atas.
berliku2 naik tangga smpai pening

dari atas mmg cantik


bilik dia ok la..kitorg book 2 bilik.
muat la semilan org


anish pon nves..
muka teruk..efek research kot na..huuhu


sudey cuak x pnh naik speedboat.
ritu g redang naik bot awam

jammed plak xleh upload photo..next entry lah plak.



No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.