ramadhan 2015

Salam romadhon..

and this ramadhan is lain hanya dari segi aku kena mengadap lectrure notes and google note sikit2 untuk definitions abd clarifications.
apelah agaknya rasa diorang yang masih duk writing report time2 gini..
actually i struggle before this hanya untuk menikmati the calm ending mcm aku rasa sekarang ni.
tak rugi bersusah susah dahulu, kendian buleh rasa tenang study untuk tenang ngadap final test sabtu ni..
esok, ye esok, aku kembali bermusafir.
beza jugak musafirnya kerana ia dibulan ramadhan.
aku tahu Allah ada..
and He would bless me all my ways.
my sissy dah inform, pepandai lah mung bbuka kat mana-mana since school dia mmg balik mcm biasa 730 petang.
kehidupan. aku malas nak ngubah rutin orang.
kalau dia rasa nak mengubahnya demi aku, alhamdulillah.

2 paper lusa ni ..giler tak cemas.
semalam terawikh sorg2 tanpa witir.
semalam dinner besor, sbb makan ketam which is the most horrible allergic food in my life, so aku kna makan ubat. ubat tu kasik mengantuk. makanya study ntah ke mana.
terawikh sambil perut kenyang dia jadi mgantuk.

alasan kan..


ok lah. aku harap weekend ni aku bleh buat.
dengan tenang.

inshaAllah.

aminn..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.