pulau perhentian 2015 part 2

sambung gambar daaa..

paste kat sini esok2 ni mengimbau bleh tgk


sbb aritu g pulau tak bawak dia,
so skang she was too excited and hoping that we count her and children
for the next trip.

aku takde mood sgt ngambik gambor time ni.
tapi untuk ngisi masa terluang,
snap je apa yg patut.
tapi mmg envy dia cantik subhanallah

aktiviti pertama is jungle trecking nk ke pulau sblh sana.
aku tatau mana treck yg aku lalu aritu.
yg ini treck sgt mencabar utk kanak2 skolah rendah.
tapi diorg ok je.

mmg skadar lalu je la.tatau nk swim kat mana.
dah le panas nauzubillah.
mmg burn terus lah

kunun nk melompat tapi x terangkat..
hahaha

sblm mandi makan dulu.

smua nak jimat amik minuman sama je.
sirap bandung. dalam 2 hinggit rasanya kalo x silap.

nasik goreng mahal rm 10 spinggan.
mmg smua aku suh telan..jgn nk tinggai sbijik nasik pon.

ni trecking batang paip nama dia.

malam..smntara menunggu dinner.mknan dia ok la.

air bajet is air tin.
huhu..

mmg agak lama nunggu tari worth.

bkumpul untuk bfast 730 pgi.
sbb turun awal nau, tgk laa dulu ikan2 bfast

muka mngantuk

teknik apungan yg menjadik

tanpa life jacket ni aku x leh nk tgk ikan belang2 kuning biru,
ikan cermin dan juga ikan hitam yg suka  gigit kaki org

balikkkk..
Cozy hotel ni mmg selesa.
tapi sbb tingkat paling atas kitorg duduk, sgt fenat untuk turun naik menikmati pantai.
tapi sbb harga tak penat, ok la kan.

menjemah sgt..haha

souvenir shop ade la 3 4 kdai.
mmg xyah beli la kan kat sini.
nk beli ole2 ko beli kat tanah besar sana. 

talipon ini walaupun dah pecah skrin tapi tak nampak,
masih ok. tak smpai setahun lg aku pakai dah mcm2...
tapi, kali ni aku cuba nak pakai lama sket.
biar lah x ngikut tren pon..

ok, for the conclusion, this trip is nice.
aku dah work out siapkan asgmnt sebelum g.
cuma yg tinggal ilearn je. overall dah setel.
and maybe next trip ke pulau tahun depan is stress free dari smua ni.
inshaAllah.

terima kasih Allah.



No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.