ramadhan.final 3rd sem.

alkesah exam di bulan ramadhan.


Study geng with 'beauty of the day'..hhe
Paper haritu pukul 9 satu pukul 2 satu.
yang pkul 9 aku jawab je ikut kebijaksanasinian..sbb dah tepu tatau nak baca ape.
paper petang 2 jam 4 soalan. 2 soalan nampak mcm proper, 2 soalan lagi lintang pukang.
mgkin DrZu nak marking pon tatau cane..huhu
hope for good grade..

pkara wajib diorg ni last class and last paper harus amik gamba skeping dua.
smua mcm happy giler sbb lepas beban.
gaya bebas is buat peace je yg aku tau.
nk melebih2 tak reti.

shopping theraphy at Lagendas SACC mall.
aku tak de intention nk shopping.
so aku window je.
kak ja of coz smua kdai ade je dia beli.
tapi seriyes kdai ni bes.

oh mai God...
best giler bazar ramadhon sblh pkns.
mengimbau kenangan lama betul.
tapi dulu takde The Pisang Cheese.hehe

maka aku pon pulang dengan kegembiraan walaupun org injured.
i will make sure everything ok ptg ni deh.
huhu.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.