ExpressVacation part 2

lps trekking melepak dalam bilik. leisure smbil landing2..

malam ade dinner bbq

dinner dah siap masak.

ade lamb, ikan talapia, chicken juge

masing-masing kesejukan sbb hujan


permainan hendon ini aku pnah main  time kecik2 dulu.
atpi lagu dia lain. hendon punya lagu version dance and hiphop.
payah nk ikot,haha

lepak2 sambil main chess..
bosan sbnarnya. tapi ini kan  leisure vacation ko igt mlm2 ade aerobik? 

dia ade served biskut raya lagi.
rayakan sbln.

ade tayangan save the nature and depa recall pics yg trekking petang tu.
mcm peguin je sorg2..haha

mirror pics is a must..
semua org tdo awal since ade yg terbersin2 kena hujan.
dia takde water heater kat bilik air.
ade yg kena telah panadol dan tersungkur before jam 11.
aku terkelip2 melayan deruan waterfall sambil berangan.
lelap juge la sambil cari line tepon.

ni dah pagi, bangun awal giler masing-masing sbb nak g morning walk.

di belakang hend adelah cikgu2 UCSI.
sporting blake.

sbb pagi sangat mata aku pon xbleh buka penuh.

subhanallah pemandangan dari sini is sgt fresh

kasut basah so xleh pakai socks

aku slalu berangan ade rumah atas bukit
so in the morning i would see the kabus sejuk berarak camni.
what a great bless kan..

macam tengok negeri kayangan

amaze

sejuk kan

aktiviti bergambar adelah dari mula smpai,
matahari naik,
hingga lah dia [unya guide suh turun..haha

model morning walk signage

SORT

igtkan buleh turun 2 kg after climbing the bukit..
bfast dia buleh tahan marvellous

mmg aim port tepi-tepi ngadap waterfall untuk feeling rainforest

guestbook


even sejuk aku paksa turun.
bila lagi nak merasa. ye dak.
idura was amazed daun2 atas kepala
yg dimakan ulat which leaved the dots yg cantik katanya

this really amazes me

dah macam pegawai hutan aku tgk pic ni

ni je la pic berlima yg proper

bentong rupanya kaya dengan durian best2..
aku igtkan segamat je.

it is a nice place for holiday.
highly recommended for u ols.



No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.