ExpressVacation part 3

before we end this vacation, i asked everyone to have lunch with me since i refused to stop for meal at R&R alone. Tanah Aina Azareena Restaurant is one of the Aina's branches which is located about 6km from the resort, tepi jalan on our way back. i suggested that place bcz masa otw datang aritu dah lalu and wonder what they have in there. at first diorg nak direct terus balik and singgah at mall, but i insisted dengan muka tak puas ati then everyone hardly agreed.haha..
yeay!

perjalanan agak berliku.
seems dura's car meluncur laju ke depan tanpa menghiraukan smua itew.
hebakk mung.

entrance

memula konpius, igtkan chinese restaurant.

entrance lagi..
cantik envy dia.masuk kedalam 2 3 km baru jumpa restaurant dia.
masih berkonsepkan dusun dan save our rainforest kinda thing

mengaudit ejaan di restaurant orang 

the menu listed all the tanah aina.
makanan dia standard restaurant biasa.
aku agak semua menu adalah hasil ternakan dan tanaman yg
ade di sekitar tanah2 yang disenaraikan.
bijak sungguh konsep beliau.

ade waterfall jugak kat sini cuma xde org mandi.
ape kau nk mandi tepi restaurant org tgh mkn?

pemandangan

hasil pesanan untuk luncheon.
aku agak gembira dan berpuas ati.
haha. makan, sape tak gembira kannn

nak menggembirakan aku katanya..

salted egg chicken ..mmg sudahnya aku yg menghabeskan benda ni.
aku kan suke ape jua hidangan yg ade salted egg..  ~.~ 

apokah seninya amik gamba belakang pokok?

silalah berkunjung ke sini ye.penat aku mereview ni

oren

till we meet again.
inshaAllah

oke dah.
bai.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.