nafsu nafsi

semalam kawan gaduh aku was sent me a pic..raya pic.
and he just gain 2 kg after raya (he said lah, but i am not percaya sgt sbb dia kaki klentong).
and i am, also gain kilos after puasa that day.
about 2 kg and plus. my gudness, seriyesly.
and now i am just worry (but keep eating of course).
he ofcourse psycho-ing me.
"nape nmpk mcm kurus?"
"kurus nya skang"
kinda thing which giving me thought, makan je ko nk makan ape.
and this, of course, like a spell in my head, killing my diet..

Selera dinasour datang dari mana entah.
my hosmet is pregnant but aku yg over.
"aku yg pregnant engkau yang selera makan beriya"
oh my God!
"haney, ur selera makan just look like preggy twin babies u know."
aku is usap perut and say "oh baby pls be kind to mummy howkay!"
*insane

and today i force myself untuk puasa.
dah kena amik initiative forcing diri sndiri.
tapi pepagi lagi pk aku nk buka puasa apa arini.

a) gi pasar malam je..
b) masak sendiri spagetti creamy buh cheese banyak, with chicken (since pantang seafood lately)
c) singgah kedai je otw balik kj nanti
d) semua di atas.

tak mustahil dowh yg D tu.. (owh!)


camana ni?
nasfu syaiton kah ini?

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.